vineri, 12 octombrie 2012

De la un dus rece la unul si mai rece!

Bun.. Sa o luam incet! E greu acum sa incep sa scriu pe un blog, avand in vedere ca  pana acum nu am fost interesata de asa ceva. De ce spun de la un dus rece la unul si mai rece? Pai dupa ce ca am trecut destul de greu peste un an scolar aglomerat si tensionat ( clasa a XII-a), cu sters, cu emotii si cu frica in sange, m-am trezit intr-o zi de 2 octombrie ca incepe anul universitar 2012-2013 in care sunt boboaca. La inceput totul mi se pare o gluma (sau cel putin asa am vrut sa cred), dar se pare ca nu e chiar asa. Trecerea prea brusca de la profesorii cunoscuti la alti profesori mult mai exigenti si cu prestanta mult mai mare, de la colegii de liceu cu care am impartit atatea intamplari frumoase timp de 4 ani la niste oameni pe care nu i-am vazut niciodata si cu care mi-a fost frica la inceput sa schimb doua vorbe, de la materiile bine cunoscute prin care toti am trecut la unele pe care nici nu puteam sa le pronunt. Rezumanad totul, e greu! Nu mi-as fi putut imagina ca ma voi trezi intr-o buna zi si voi spune : "De azi sunt studenta, de azi trebuie sa ma comport ca un om matur si sa imi asum propiile alegeri!" . Totusi, cred ca m-as mai intoarce un pic in timp, nu pentru a schimba ceva din trecutul meu, ci pentru a mai putea retrai unele din momentele acelea frumoase...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu