marți, 20 noiembrie 2012

Iarna...

Da, oficial m-a cuprins sentimentul ala de nerabdare, de dorinta de a sta in sanul familiei, langa persoana draga si de a bea o cana de vin fiert, ceai cald sau ciocolata calda. Imi doresc din ce in ce mai mult sa treaca timpul rapid si sa ma trezesc asa deodata cu o saptamana inainte de Craciun. Pot spune ca, intradevar, este perioada mea favorita din an. Nu se compara cu nimic, nici mcar cu verile lungi si pline de soare. Un interval de 2 saptamani din an in care esti capabil sa spui DA la orice, in care iti poti exprima toate sentimentele, in care speri si esti fericit. Ador sa merg la cumparaturi cu familia, sa cumparam globuri, beteala, beculete. Ador sa stau in casa la caldurica, in bratele lui, sa ne uitam la filme, sa impodobim bradul si sa ne simtim mai aproape unul de celalalt ca niciodata. Ador sa scot capul pe geamul camerei mele si sa mi se inroseasca nasul de la ger si sa simt mirosul ala tare de fum venind de la cosurile blocurilor alaturate. Ador sa ascult colinde, oriunde mergi, in mall, in hypermarket, in autobuz, in masina peste tot se aud colinde. Ce poate fi mai frumos de atat?
Sa dam cadouri, tuturor, sa ti se umple sufeltul de bucurie cand vezi ca cel de langa tine este fericit si are un zambet larg in timp ce desface cadoul de la tine. Chiar daca nu este cel mai inspirat cadou, cel mai mare sau cel mai frumos, conteaza ca ai fost acolo si ai daruit o parte din tot ce ai putut.
Seara de Craciun, cand toata lumea sta la masa si simti cum nimic si nimeni nu te poate scoate din lumea asta plina de cladura si bunatate.

P.S: Eu simt ca incepe perioda frumoasa cand apare la televizor spotul publicitar de la Coca-Cola! :))








Pozele sunt de anul trecut facute de mine cred ca prin luna februarie..


Viiiineee Craciuuuuunuuull!
-filmuletul acesta m-a facut sa plang de foarte multe ori..

3 comentarii:

  1. Foarte dragut filmuletu chiar ma emotionat.Succes cu blogul si sa speram ca toti o sa facem niste bloguri de exceptie :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi place reclama aia cu coca cola desi dupa atatia ani ar putea sa o mai updateze putin. succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Filmuletul acela m-a emotionat si pe mine foarte tare, mi-a aratat ca nu exista obstacole in tot ceea ce vrei sa faci. Pot spune ca este si putin educational. Si Emilia, reclama este updatata dar mie asta imi place cel mai mult. Reclama de anul acesta este diferita fata de aceasta si fata de cea de anul trecut. Succes si voua!

    RăspundețiȘtergere